Dag 5 en 6: Het project - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu Dag 5 en 6: Het project - Reisverslag uit Villavicencio, Colombia van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu

Dag 5 en 6: Het project

Blijf op de hoogte en volg Carmen

30 Augustus 2016 | Colombia, Villavicencio

Maandag….niks bijzonders gedaan. Maar vandaag zijn we druk geweest! Wel eerst even uitgeslapen (ja het is tenslotte vakantie), en tijdens het ontbijt weer begonnen met hartjes aan een touwtje plakken. Ook dit keer ging het niet helemaal gesmeerd bij deze creabea want ik had de ruimte tussen de hartjes te kort genomen wat betekend dat de slinger te kort is en het geheel verpest wordt. Dus overnieuw begonnen….een beetje klaar was ik er wel mee maaaaaar alles voor nichtje lief. Daarna elke individuele slinger bevestigd aan een balkje en met toch wel veel moeite het ding kunnen ophangen, tía en ik zijn namelijk niet zo groot van stuk. Met veel rek en strekken is het toch gelukt.
Daarna het volgende project: foto’s ophangen. Wat een leuke verassing met zich mee bracht…de foto’s waren op houten blokken gedrukt. Hier zaten gaten aan de achterkant in zodat je ze kan ophangen. Nu verwacht je misschien dat die gaten mooi in het midden van het blok houd zit….toch?! Niet dus. Tía en ik hebben ze er maar zelf in gemaakt met schroevendraaiers. Wat gepuzzel en gerekend om ze allemaal op de zelfde hoogte te kunnen ophangen, maar ook dit varkentje hebben we (de zelfde avond!) nog gewassen.
Mijn nichtje had mij een keer gevraagd of ik foto’s van mijn vader wou zien toen hij jonger was. Vanavond voelde het een goed moment om hier op terug te komen. Abu, Tía, nichtje en ik zaten samen op bed en liepen de foto’s door. Bij de meeste foto’s heeft Tía mij de achtergrond informatie gegeven, en ik heb ze gesorteerd van jong naar oud om een beter beeld te krijgen. Het was erg bijzonder om die foto’s met hen te bekijken. Je kon aan ze merken dat ze erg veel van mijn vader hielden. Na alle foto’s te hebben bekeken (en daarna nog een keer), verdween Abu naar bed. Ik heb nog gekletst met Tía en ze vertelde me hoe mijn vader als broer en mens is geweest. Ik kan denk ik niet omschrijven hoe jammer ik het vind dat ik hem niet kan ontmoeten. En tegelijkertijd voel ik me ook erg dankbaar dat ik de rest van de familie wel heb ontmoet! Ze hebben allemaal een groot hart en hebben mij met veel liefde ontvangen. Ik denk dat ik ze enorm ga missen wanneer ik donderdag vertrek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 98886

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Bij de familie in Colombia

03 Mei 2017 - 25 Oktober 2017

Terug naar Ecuador

03 Oktober 2016 - 24 November 2016

Quito, Ecuador

07 Augustus 2016 - 02 September 2016

Terug in Colombia!

25 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Gambia

Landen bezocht: