Dag 9 en 10: Deze week vliegt om! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10: Deze week vliegt om! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10: Deze week vliegt om!

Blijf op de hoogte en volg Carmen

12 Oktober 2016 | Ecuador, Quito

Dinsdag en woensdag 11 en 12/10/16
Wow, gevoelsmatig ging deze week mega snel! Dinsdag kreeg ik om 8:15 een telefoontje, of ik om 9 uur ipv 1 op school kon zijn. Vandaag speelt Ecuador tegen Bolivia en aangezien mijn professor in de ochtend geen lessen had kwam dat beter uit…Tsja aankleden dan maar en op naar de les. Wel 10 min te laat (want ja geen zin om te stressen gehe) . In de middag waren we van plan om naar de stad te gaan, maar zodra M. en ik een stap buiten de deur deden: STROMENDE REGEN. Dan maar even op bezoek bij de bovenbuurvrouw die blijkbaar haar nichtje is. Geratel in het Spaans ik kan het toch niet volgen dus kijk ik naar de tv, herhalingen van de vorige voetbalwedstrijden van Ecuador. Na dat de regen wat minder is geworden, nog maar weer een poging, maar het is koud en we besluiten een andere dag te gaan.

Woensdag het is salsa avond en lady’s night! De rest van de week heb ik ook in de ochtend les, balen maar ja. Na school besluit ik een stukkie te gaan lopen opzoek naar een winkel voor een schrift. Ik stiefel lekker door en na een poosje merk ik dat ik al 40 min onderweg ben…OEPS. Winkel gevonden, nog wat andere kleding winkeltjes binnen gegaan en dan op naar huis. We hebben visite dus ik skip salsa les. 5 vriendinnen van mijn gast ma zijn hier om 3 verjaardagen te vieren. Ik join ze en we eten een hartige taart, gemaakt van ei, kip en nog wat andere dingen. Later een zoete taart, met volgens mij amandelnoten jammie! Dan socializen en even een dutje doen want ik ga met andere studenten naar lady’s night. Gratis drinken tot 11 uur. Ik wordt door M. gewaarschuwd…niet de gratis drank drinken. Blijkbaar zijn menig studenten me voor gegaan en hebben de hele nacht boven de wc gehangen. Maarja jullie kennen me, ik ben eigenwijs. Dus heb genoten van Vodka Cola en een seks on the beach. Ook al dronk ik rustig, en liep ik inmiddels 2 drankjes achter op de rest, ik voelde hem al een beetje hangen. Stoppen met de drank dus. Om 11 uur ging er een deur open, eerst waren er alleen maar meiden maar nu mochten de jongens naar de dansvloer komen. Het was mega grappig om te zien. Een stroom van relatief ongemakkelijke gezichten kwamen de trap af lopen. Eerst maar een paar en later was de dansvloer propje vol. Vroeg naar huis gegaan, morgen weer les en voor nu was t goed geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 98865

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Bij de familie in Colombia

03 Mei 2017 - 25 Oktober 2017

Terug naar Ecuador

03 Oktober 2016 - 24 November 2016

Quito, Ecuador

07 Augustus 2016 - 02 September 2016

Terug in Colombia!

25 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Gambia

Landen bezocht: