Vliegen, muggen en salemander - Reisverslag uit Ghana Town, Gambia van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu Vliegen, muggen en salemander - Reisverslag uit Ghana Town, Gambia van Carmen Swiers - WaarBenJij.nu

Vliegen, muggen en salemander

Door: Carmen Sharoth Swiers

Blijf op de hoogte en volg Carmen

26 Juli 2016 | Gambia, Ghana Town

Gisteren avond veilig aangekomen naar 9 uur in een vliegtuig te hebben gezeten. Gelukkig zat ik naast twee gezellige heren en hebben we het over van alles gehad. Van bunkers in de tweede wereld oorlog tot het verhaal Job in de bijbel tot Cola, wat in het Spaans auto betekent, tot experimentele jazz muziek. De tijd vloog voorbij en na een tussenstop gemaakt te hebben op het eiland Sal, waar wij gigantisch verbaasd over waren..(wie wil daar nou vakantie houden!!?), landden wij in het vochtige Gambia. Door de douane met onze 20 koffers (ofzo) was nog een flinke klus die toch nog relatief snel klaarden. Uitgeput in het hotel aangekomen zijn we na een douche snel in bed gekropen! Overigens ben ik eerst nog op muggenjacht geweest. Ondanks dat er een klamboe hing had ik ervtoch niet helemaal vertrouwen in. Tijdens het muggen vangen spotte ik een kleine salemander bij ons op de muur, hier heb ik mijn mond maar over gehouden tegen mijn kamergenote, vooral omdat ik hem na 5 minuten kwijt was en niks zo erg is als een beest die je niet kan zien!!!

• 29 Juli 2016 - 09:36

Arnold:

Wat fijn, van jou te horen Carmen.
    En leuk geschreven.

• 29 Juli 2016 - 09:51

Oma:

Lieve Carmen.Fijn dat het je goed gaat,je heb leuk geschreven,met plezier gelezen,liefs oma,we denken aan je xxx

• 29 Juli 2016 - 18:47

Remmert:

Lieve Carmen. Wat geweldig fijn je te zien en te horen. Je verslagen zijn een genot om te lezen, geweldig. Lieverd het ga je goed en ik gedenk je in mijn gebeden. Liefs van Opa en Fien

• 31 Juli 2016 - 19:07

Nora:

Toppertje,
    heb net al je verslagen gelezen! Geweldig!! Wat een ander leven en andere gewoonten en veel rondvliegend en lopend gespuis.....Heerlijk om zo een ontvangst te krijgen, snap helemaal je verlegenheid om zoveel liefs...., strooi jij ook maar veel liefde rond, dat doe je al met je "zijn", groetjes,